فقط محمدم

فقط محمدم

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 2530
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



 

سلام محمدم
خوبی سرورم؟
دلم واست یه ذره شده میدونم که میدونی. لابد خودت هم واست سخته اما خب چیکار میشه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میدونی باورم نمیشه تو دیگه ....... بخدا حتی به زبون اوردنش واسم سخته.
یعنی الآن داری چکار میکنی؟؟؟؟
واقعا بدون من خوشی؟؟؟ من که نیستم. همه ثانیه ها فقط بهت فکر می کنم البته میدونی جز گریه کاری از دستم برنمیاد.
دیشب با آبجی حرفم شد واسه خاطرتو. فکر کرده به همین راحتی میذارم پش سرت هرچی دلش خاست بگه راستش منم تا تونستم جوابش دادم. اون نمی تونه درک کنه که من و تو همدیگه رو چقد دوس داریم فکر میکنه به همین راحتی فراموشت می کنم و همه چی تموم میشه. محمدم می دونم خودت هم دلتنگی شاید غرورت اجازه نمی ده من که مسدود شدم حتی اگه بزنگم هم تو جواب نمیدی. شاید واقعا اینطوری بهتر باشه ولی دلم میخواد باهات باشم مث اون لحظه های خوبی که با هم داشتیم بازم با هم خوش باشیم آخه دوست دارم.
محمدم قبول تو یه سری حرفا بهم زدی البته همونموقع میدونستم فقط حرف و حقیقت نداره اما چیزی نگفتم حداقل مطمئنم عشقت بهم واقعیته محضه مطمئنم عاشقمی.
دیشب یاد شب 15 شعبان امسال افتادم روزش تو سرکار بودی و دیر برگشتی خونه یادت میاد چقد خسته بودی. منم پیله کردم بهت که عیدی میخوام!!!!!!!!!!!!! تو هم خسته بودی هی میگفتی باشه باشه
آخرش بهم عیدی رو دادی بقرآن بهترین عیدی عمرم بود. محمد دلم تنگ شده واست میخوام باهات باشم دیگه طاقتم تموم شده. جون آیات از خیر همه چی بگذر بذار باهم باشیم. توروبقران قسمت میدم نذار بیشتر از این زجر بکشم. فدات بشم.
واسم قسم حضرت فاطمه زهرا رو خوردی که بهم میگی چی شد؟؟؟ کی میگی؟؟ اصلا قسمت یادت هست؟؟
بخدا دلم بیشتر از این طاقت نمیاره تمومش کن. خواهش میکنم. اگه میدونستم تو هم مث من عاشق نیستی اینقد خودمو اذیت نمی کردم ولی من بهت ایمان دارم و به عشقت اعتماد.دوست دارم .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, توسط غریبه آشنا
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :